wtorek, 3 kwietnia 2012

Haloo ?

Halo ! ?

Czy ktoś w ogóle odwiedza tego bloga? Czy ja sobie tak piszę, dla siebie? Dziwi mnie to, że jak są mini loterie to jest nagle 5, 4 komentarze.. Odbywa się konkurs na Komentatora tygodnia. Mamy mega loterię, w której do wygrania DKNY itd. Kasia zrobiła konkurs, główną nagrodą jest 100 SD. Możesz napisać post i wygrać pieniądze. Jest tu tyle możliwości i po prostu jest mi przykro. Jeśli chcecie zostać komentatorem, musicie komentować wszystkie posty. Nie tylko moje- Kasi też! Jest 20 obserwatorów. Ja wiem, że trzeba odliczyć mnie i Kasię = 18 Obserwatorów. Gdzie jesteście?


Proszę was. Komentujcie. Jest za to nagroda. Planowałam ją powiększyć, ale po co, skoro nikt nie komentuje?


Jeśli komentarzy nie będzie, odwiedzin tym bardziej, będę zmuszona zamknąć blog na czas nieokreślony!

Może to spowodować usunięcie bloga!

To nie ma sensu.. Pisać, dla siebie ?

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Znam ten ból siostro! mam 30 obserwatorów odliczy mnie anie i marynkę 27 i kto komentuje 2-5 osób zgadzam się tak nie może być! Postaram się komentować ! Czego się nie robi dla przyjaciół ;)

` nitka-frytka ` pisze...

Codziennie jestem na twoim blogu i czytam twoje notki !
Ale nie komentowalam.. Wiedz ze jestem na biezaco ; * ; *
Superrr blooog , NIE ZAMYKAJ . : )
Obiecuje ze w przyszlym tygodniu bede komentowac ile sie da i co sie da ! Teraz zbytnio nie mam czasu , wchodzę tak popoludniu, na sekundke ; *
Ale wrócę *.*

ankaaa96 pisze...

czesc tu ankaaa96 ;) odwiedzam Twojego bloga cos]dziennie nawet po kilka razy bo jest naprawde fajny ;) ale nie komentuje bo jest to troche uciązliwe bo otwiera sie nowa strona i potem trzeba cofać sie do głównej i wogóle ;( postaraj sie cos z tym zrobic ok? a komentowanie bedzie bardziej przystepne i napewno liczniejsze ;)

ankaaa96

Ola :) pisze...

Nie usuwaj bloga !!

Ja od dzisiaj komentuje cały czas ;D

Krysia12