piątek, 23 marca 2012

Wiosenna stylizacja ? + Konkurs

Ale dziś była piękna pogoda! Słoneczko świeci, ptaszki śpiewają, a na termometrach ukazują nam się wysokie temperatury. Postanowiłam zrobić wiosenną stylizację. A właściwie dwie stylizacje. Są w wiosennych kolorach.



Czy ta stylizacja jest w wiosennych kolorach to do końca nie jestem pewna. To pewnie przez te legginsy. Bardzo spodobały mi się te okulary! Bardzo pasują do tej tuniki (sukienki). Buty- od nich nie mogę oczu oderwać! Są śliczne.

Sukienka- Rio, 13 sd
Legginsy- Rio, 6 sd
Torebka- Voile, 4 sd
Buty- Miss Sixty, 14 sd
Okulary- Jakoś ich nie mogę znaleźć !

Całość kosztuje: 37 sd.


A teraz pokażę wam drugi zestaw.


Ta stylizacja jest bardziej sportowa, chociaż chciałam, żeby czymś się różniła od sportowego stroju. Mianowicie dodałam szpili. Torebka, strój- są w sumie sportowe, ale po dodaniu okularów, strój nabrał kobiecego akcentu.

Podkoszulek- Basics, 35 sm
Pomarańczowy 'strój'- Fudge, 9 sd
Torebka- Bonjour Bizou, 42 sm
Buty- Wild Candy, 59 sm
Okulary- spectacular, 50 sm

Całość kosztuje: 9 sd i 188 sm.


Konkurs ?

A teraz konkurs na waszą wiosenną stylizację. Prace linkujecie na tinypic lub imageshack i podajecie link w komentarzu. W KOMENTARZU MUSZĘ ZNALEŹĆ TEŻ WASZ NICK NA STARDOLL I NAZWĘ OBSERWATORA!

1 miejsce- 20 sd + Prezent niespodzianka.

Przewidywane też wyróżnienia.

2 komentarze:

` nitka-frytka ` pisze...

Śliczne stylizacje . ! : D

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :D Pracę dodam później.
Stylizacje są Ładne :D