wtorek, 13 marca 2012

Ten sweet króliczek.

Hej. Dzisiaj trochę o mnie, o privie :) Więc chciałam wam przedstawić bluzkę, która złamała już wiele stardollowiczów (w tym mnie). Wygląda tak:


Co idę na imprezę to słyszę "Ej Demi, masz extra bluzkę. Sprzedaż mi ją?"
Lub dostaję też masę wiadomości w księdze gości, a przede wszystkim na chacie!
Wiem. Ta bluzka jest świetna, nie ma jej w starplazy, bo dostałam ją w prezencie! Nie każdy ją ma i jestem pewna, że ma ją na prawdę mało osób..
Nie jest na sprzedaż- jest dla mnie zbyt cenna, a druga sprawa to, to, że się jest sprzedać nie da :]
A nawet gdyby dało... Nie sprzedaję jej. Pogódźcie się z tym. jest to dla mnie równie cenne jak torebka z edycji limitowanej. A nawet bardziej. Torebkę można kupić, a tego nie.

Podoba wam się ta bluzka?

Pozdroo Demi5435

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Rany słooodki króliczek ^^

Anonimowy pisze...

o mój (króliczku ;3) przecież wiesz że jestem w niej zabujana na zabój pamiętasz jak prosiłam że chce ją od ciebie kupić no to ja miałam problem z tym cudem też ale powiem szczęściara z ciebie ;)

Pozdro twoja Naj Anusia (selenkagom123)