poniedziałek, 26 marca 2012

LE

Witajcie ;) Dzisiaj poniedziałek, przypuszczam że nikomu nie chciało się wstać do szkoły. Ja niestety musiałam, byłam na konkursie i dlatego piszę dopiero teraz.
Widzę, że Marta z grubsza ogarnęła nowości, więc dziś pod lupę biorę LE.
Co mnie zaskoczyło? Między innymi rzeczy nie rozeszły się od razu w pierwszym dniu, tak jak to było z poprzednimi kolekcjami. Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym z lekka 'syrenkowym' klimatem. Ogólnie mówiąc ubrania (oczywiście są wyjątki, o których zaraz napiszę) nie są praktyczne i wyglądają troche kiczowato. Trudno jest coś do nich dopasować. Ale już nie będę Was zasypywać tymi wszystkimi wadami, może przejdę do konkretów. W tej kolekcji jest również kilka rzeczy, jakie z pewnością warto mieć w swojej stardoll'owej szafie, przynajmniej moim zdaniem :). Na pierwszy ogień idą buty.

Bardzo ciężko było mi wybrać coś fajnego ale chyba te dwie pary nie są w końcu takie złe ;) Błękitne świetnie wyglądają na stopach lalki, a czarne nieco elegantsze, raczej do poważniejszych stylizacji. Plus za ciekawy wzór.
No to teraz torebeczki ;D Pierwsza i trzecia pewnie nie tylko mnie wpadły w oko. Są bardzo oryginalne i z pewnością świetnie nadawałyby się do skromniejszych strojów jako małe urozmaicenie. Środkowa także jest niczego sobie.
Ja to jestem naprawdę wybredna. Tyle jest rzeczy, a mnie tylko tyle sie spodobało :P No ale mniejsza o to, tutaj czekają trzy następne rzeczy godne uwagi. Spódniczka ciekawie się prezentuje, może przydać się do ekstremalnych stylizacji 'z pazurem' xD. Sukienke-ona jest moim zdaniem najładniejsza ze wszystkich kiecek z tek kolekcji- z chęcią bym kupiła, gdyby była jeszcze dostępna. No cóż, mówi się trudno, następnym razem 'upoluję' coś ładnego ;)
O, zapomniałabym o tej ślicznej bluzeczce. Pięknie wygląda na lalce, no i ahh ten wzorek, wygląda niczym z Bollywódzkiego filmu ;D

Zdążyliście kupić wszystkie rzeczy, które wam się spodobały? Ja przyznam szczerze kupiłam tylko jedną rzecz, w dodatku średnio mi się podoba, ale co tam, będzie pamiątka :D
Nie wiem czy dzisiaj coś jeszcze napiszę, nie mniej w następnym poście oczekujcie loterii :)

5 komentarzy:

Demi5435 pisze...

Też nie zdążyłam na to co chciałam! Własnie po te czarne buty doładowałam ss, wkładam do koszyka i kurde ! Wyprzedane ;(

Anonimowy pisze...

Buty są naprawde fajne :D

` nitka-frytka ` pisze...

Niebieskie buty są świetne ! :P

Anonimowy pisze...

Niebieskie buty? Booooskie xD

Andzia10 pisze...

Niebieskie buty fajne ,ale ta sukienka tez spoko ;P